Gadżety z logo – co zrobić, by nadruk był trwały?

Przygotowując gadżety reklamowe dla swojej firmy konieczne jest ich spersonalizowanie, ponieważ tylko w ten sposób będą one spełniały swoją funkcję. Co możemy zrobić, aby wybrane przez nas materiały marketingowe były atrakcyjne i trwałe? Podpowiadamy!

Produkty reklamowe mają być wizytówką firmy wśród klientów czy partnerów biznesowych. Jakie cech powinny posiadać? Przede wszystkim muszą być funkcjonalne, praktyczne i wykonane z wysokiej jakości surowców. W ten sposób obdarowane nimi osoby będą mogły z nich korzystać przez długi czas.

Pamiętajmy, że równie istotne jest:

  • dopasowanie gadżetów do rodzaju naszej działalności;
  • uwzględnienie idei przyświecających firmie;
  • zrozumienie oczekiwań i potrzeb grupy docelowej.

Przykład: jeśli prowadzimy prywatne przedszkole i zorganizowaliśmy rodzinny festyn, wręczanie jego uczestnikom spersonalizowanych otwieraczy do piwa niekoniecznie będzie dobrym pomysłem. Sprezentowanie im gier logicznych lub bidonów na napoje – owszem.

Frisbee – SYDNEY z nadrukiem: przykład uniwersalnego gadżetu z logo

Co wpływa na jakość znakowania materiałów marketingowych?

Firmy przygotowujące takie produkty mają doświadczenie i wiedzą, jak wykonać dobry nadruk. Co może mieć wpływ na jego trwałość? Między innymi jakość użytych materiałów, profesjonalnie przygotowana grafika, stosowanie dodatkowych zabezpieczeń (np. impregnacji) oraz jasne zalecenia dotyczące użytkowania gotowego produktu. Nie mniej istotny jest również wybór odpowiedniej techniki!

Dobrze odwzorowane kolory są istotne przy znakowaniu gadżetów

Dlatego jeśli już zdecydujemy się na konkretne artykuły oraz grafikę lub napis, który się na nich znajdzie musimy wybrać rodzaj znakowania. Dla ułatwienia poniżej podajemy listę najpopularniejszych dostępnych opcji razem z opisem i możliwym zastosowaniem:

  • tampodruk (stemplowanie) – tusz jest przenoszony na powierzchnię za pomocą gumowego tamponu (np., długopisy. Uwaga! Kubki znakowane tą metodą nie nadają się do zmywarki);
  • sitodruk – tusz jest przenoszony na przedmioty za pomocą sitodruku, czyli specjalnej siatki (np. bidony, odzież reklamowa, długopisy);
  • transfer – za pomocą sitodruku logo przenosi się na specjalne kalki, a następnie umieszcza się je na gadżecie przy użyciu prasy przemysłowej (np. koszule);
  • nadruk cyfrowy/UV – powierzchnia zostaje zadrukowana dzięki wykorzystaniu profesjonalnych drukarek cyfrowych, które zapewniają wysokiej jakości, pełnokolorowe grafiki (np. T-shirty);
  • sublimacja – metoda umożliwiająca wykonywanie nadruku w kolorystyce CMYK na twardych powierzchniach (np. kubki, klapki);
  • grawerowanie – na przedmiocie wykonuje się grawer za pomocą lasera. Takie oznakowanie daje ładny, elegancki efekt i jest odporne na ścieranie;
  • naklejka epoksydowa – nadruk wykonuje się na etykiecie samoprzylepnej, którą następnie pokrywa się bezbarwnym silikonem (np. breloki, dekoracje do domu);
  • transfer ceramiczny (kalkomania) – idealnie nadaje się do szkła i ceramiki. Polega na umieszczeniu grafiki na specjalnym papierze (kalce), umieszczeniu kalki na konkretnym przedmiocie, a następnie wypaleniu go w temp. 800 stopni Celsjusza;
  • haft komputerowy – projekt logo umieszcza się w programie komputerowym, a następnie wyszywa się go za pomocą maszyny. Metoda trwała, elegancka i nadająca się do wszelkiego rodzaju tekstyliów;
  • tłoczenie – znakowanie wykonywane najczęściej na skórze, poprzez wykorzystanie matrycy. Trwałe i gustowne rozwiązanie (np. portfele).

Możemy kupić drogie lub tanie gadżety reklamowe z logo, jednak najważniejsze jest to, czy będą praktyczne i odpowiednio spersonalizowane. Korzystając z jakościowych produktów, jakie oferuje Tampogadzet, z pewnością wybierzesz akcesorium, które zachwyci nie tylko designem, ale i trwałością na lata!

Tekst promocyjny

Archiwum: styczeń 2024
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poprzedni artykuł

Czy firma z branży IT potrzebuje sejfu? Oto dlaczego warto mieć go w biurze!

Następny artykuł

W jakich branżach brakuje najwięcej pracowników?

Zobacz też